دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1399 - 23:45

لیگ اروپا| صعود دراماتیک آرسنال و حذف تلخ ناپولی و آنتورپ

بازی‌های برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا با صعود تیم‌های آرسنال،آژاکس و حذف ناپولی همراه بود.
کد خبر : 567029
01572700.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا, در دور برگشت بازی‌های مرحله حذفی لیگ اروپا از ساعت ۲۱ امشب ۶ دیدار به طور همزمان در نقطه مختلف اروپا برگزار شد که در مهمترین آن تیم آرسنال با گل لحظات پایانی توانست مجوز صعود به مرحله بعد را دریافت کند.


پیر امریک اوبامیانگ در دقایق 21 و 87 و کیران تیرنی در دقیقه 67 برای آرسنال گلزنی کردند و دیوگو گونکالوس و رافا سیلوا در دقایق 43 و 61، دروازه توپچی‌ها را گشودند. با توجه به تساوی یک-یک دو تیم در دیدار رفت و برتری 4 بر 3 آرسنال در مجموع دو مسابقه، شاگردان میکل آرتتا به مرحله بعدی رسیدند.


آنتورپ که علیرضا بیرانوند را رو ی نیمکت داشت، میهمان گلاسکو رنجرز بود و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد. با توجه به اینکه شاگردان استیون جرارد دیدار رفت را هم با نتیجه 4 بر 3 به سود خود به پایان رساندند، نماینده اسکاتلند به جمع 16 تیم پایانی رسید و آنتورپ از دور مسابقات کنار رفت.


ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. پیوتر زیلینسکی در دقیقه 3 و فابین در دقیقه 59 برای ناپولی گلزنی کردند و آنخل مونتورو در دقیقه 25، تنها گل نماینده اسپانیا را به ثمر رساند. گرانادا که در دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده بود، با برتری 3 بر 2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و مُهر پایانی بر حضور شاگردان جنارو گتوسو در لیگ اروپای امسال زد.


نتایج سایر دیدارهای همزمان به شرح زیر است:


آژاکس 2 - لیل یک (با توجه به برتری 2 بر یک آژاکس در بازی رفت، نماینده هلند راهی دور بعد شد)


هوفنهایم صفر - مولده 2 (با توجه به تساوی 3-3 دیدار رفت، مولده به یک‌هشتم نهایی رسید)


ویارئال 2 - سالزبورگ یک (با توجه به پیروزی 2 بر صفر ویارئال در دیدار رفت، این تیم به جمع 16 تیم پایانی لیگ اروپا صعود کرد)


شاختار دونتسک یک - مکابی رژیم اشغالگر قدس صفر (با توجه به برتری 2 بر صفر شاختار در بازی نخست، نماینده اوکراین به مرحله بعد رسید)


دیگر بازی‌های باقی مانده این مرحله از ساعت 23:30 آغاز شده‌اند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته